Hoe plaats ik een bestelling bij Clean Air Optima?
Bestellen is erg eenvoudig via onze webshop. Het gewenste product kan worden toegevoegd in het winkelmandje waarna men verder kan winkelen of doorgaan met bestellen en afrekenen.
Lukt het niet om de bestelling te plaatsen? Dan helpt onze klantenservice u graag verder.
Getoonde prijzen op de webshop
Alle getoonde prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.
Welke betaalmogelijkheden zijn beschikbaar?
De volgende betaalmethode zijn beschikbaar in onze webshop:
iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank.
Bankoverschrijving:
Het orderbedrag kan worden overgemaakt naar het IBAN-rekeningnummer NL 88 RABO 0111 5968 74 van Clean Air Optima Int. B.V. te Hengelo. Dit dient u te doen onder vermelding van het ordernummer en uw klantnummer. Alle benodigde informatie ontvangt men in de orderbevestiging.
Creditcard:
Met de volgende creditcards kan de betaling worden voldaan: Visa, MasterCard, Maestro. De creditcardgegevens kunnen via een beveiligde SSL procedure veilig worden ingevoerd.
PayPal:
Betaal snel en eenvoudig via uw PayPal-account welke gekoppeld is aan uw bankrekening of creditcard.
SEPA overschrijving
SEPA (Single Euro Payments Area) is een samenwerking tussen de Europese Unie en Europese banken en maakt het betaalverkeer in Europa makkelijker. Met een SEPA overboeking kan men een betaling verrichten via een bankoverschrijving.
Pinnen
Bij het afhalen van de bestelling kan het totaalbedrag worden voldaan middels een pinbetaling.
De betaling is mislukt of geweigerd
Wanneer de betaling is mislukt, adviseren wij te controleren of het bedrag is afgeschreven van de rekening. Als dit niet het geval is, kan de bestelling opnieuw worden geplaatst.
Neem contact op met onze klantenservice wanneer het bedrag wel is afgeschreven maar u geen bestelbevestiging heeft ontvangen.
Lukt het niet om de bestelling te plaatsen? Dan helpt onze klantenservice u graag verder.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen welke op werkdagen voor 16:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden (tenzij anders vermeld) via PostNL. Normaliter wordt de zending de eerst volgende werkdag aangeboden door de bezorger.
Wanneer de bestelling is verwerkt, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace waarmee u de zending kunt volgen.
Wanneer betaal ik verzendkosten?
Bij bestellingen tot een bestelwaarde van € 200,- rekenen wij € 4,00 verzendkosten voor zendingen binnen Nederland en België.
Kan ik de bestelling ook afhalen?
Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen om de zending af te halen bij onze locatie in Hengelo. Zodra de bestelling klaar staat, ontvangt u hier een bericht van.
Afhaaladres:
Clean Air Optima International B.V.
David Ricardostraat 9-7
7559 SH Hengelo (ov)
The Netherlands
Versturen jullie ook naar het buitenland?
De bestelling naar het buitenland versturen, is in veel gevallen mogelijk. Voor deze zendingen naar het buitenland, werken wij samen met DHL.
Hieronder vindt u meer informatie over de bezorgtijd en de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland:
Duitsland: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-. Frankrijk: Levertijd 1-3 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-. Oostenrijk: Levertijd 1-3 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-. Luxemburg: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-. Zwitserland: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten CHF 4,- bij een bestelwaarde tot CHF 200,-. Liechtenstein: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten CHF 4,- bij een bestelwaarde tot CHF 200,-. DHL Zone 1: Levertijd 2-4 werkdagen. Verzendkosten € 12,- bij pakket tot 5 kg of € 15,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg. DHL Zone 2: Levertijd 2-4 werkdagen. Verzendkosten € 13,- bij pakket tot 5 kg of € 16,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg. DHL Zone 3: Levertijd 2-6 werkdagen. Verzendkosten € 20,- bij pakket tot 5 kg of € 26,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg.
DHL Zone 1: Andorra - Denemarken - Hongarije - Italië - Monaco - Polen - San Marino - Slowakije - Slovenië - Spanje - Tsjechië - Vaticaanstad - Zweden
DHL Zone 2: Bulgarije - Cyprus - Estland - Finland - Griekenland - Ierland - Kroatië - Letland - Litouwen - Malta - Portugal - Roemenië
DHL Zone 3: Albanië - Bosnië en Herzegovina - IJsland - Macedonië - Moldavië - Montenegro - Noorwegen - Servië - Oekraïne - Wit-Rusland
Alle bovengenoemde bedragen zijn inclusief BTW.
Aanmelden van een defect artikel
Wanneer een artikel defect is, kunt u dit melden via ons retourformulier. Na het versturen van het contactverzoek, ontvangt u verdere instructies per e-mail.
Kan ik een artikel retourneren?
Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, heeft u het recht om binnen 30 dagen de bestelling te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Een retour kunt ook aanmelden via ons retourformulier
Reviewbeleid
• Bezoekers kunnen review achterlaten bij een product op onze webshop. Onze klantenservice controleert of er een order is geplaatst met hetzelfde e-mailadres, zodat we kunnen controleren dat de reviews van echte klanten afkomstig zijn.
• Wij plaatsen geen reviews met persoonsgegevens en/of privacygevoelige informatie.
• Reviews worden nooit direct geplaatst, ze worden altijd eerst gecheckt op spelling en taalgebruik. Dit kan enkele dagen duren, maximaal 10 werkdagen.
• Negatieve reviews worden ook geplaatst.
• Een review moet betrekking hebben op het product, niet op de levering en/of service.
• Wij maken geen gebruik van gesponsorde reviews
Reviews worden niet geplaatst als;
• de review niet over het product gaat;
• de review foutieve productinformatie bevat die niet (langer) relevant is voor het product;
• de review enkel of grotendeels gaat over de service, levering of prijs van het product;
• de review verwijst naar een concurrent;
• de review een URL bevat.
2153
Winkelmandje
Wis filters
Filter
Annuleren
Bevestigen
Privacy- en cookiebeleid
We gebruiken cookies om jouw beter en persoonlijker te helpen. Klik op de knop 'Alles accepteren' om alle cookies toe te staan. Of ga naar cookie instellingen voor meer informatie of om jouw voorkeuren te wijzigen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.
Met behulp van deze cookies kunnen we het gebruik van de website analyseren zodat we de prestaties van onze websites kunnen meten en verbeteren.
Functionele cookies zijn noodzakelijk voor het goed werken van een website. Ze onthouden bijvoorbeeld je wachtwoord en je voorkeursinstellingen, zoals de taal waarin je de website wilt lezen. Ook onthouden ze welk artikel je in een webwinkel in een winkelmandje hebt geplaatst. En ze volgen hoe je door de website surft.